fredag 7 september 2012

2 st leveranser idag!

Halli Hallå i stugorna!

Lite sen uppdatering har inte hunnit det tidigare på em.

Vilken dag det har varit idag!
Spinning på Class gym kl 06:45 så underbart att ha tränat så tidigt på morgonen, man blir så pigg och lyckoendorfinerna infinner sig snabbt så man känner sig glad hela dagen.
Cykla hem och äta en efterlängtad frukost och pussa på mina grabbar innan pappa skjutsade dom till skolan.

Var ner på stan och shoppade en massa fina kläder inne på min favorit butik Stil, dom hade jubileums dag idag så det var mycket fint som dom hade nedsatt pris på.

Men men nu till det viktiga, jag fick en Leverans i dag från Lots Living fast jag väntade den vecka 39..
Var inte allt en del som är restnoterat och kommer senare.

Nya Te koppar i vitt och i grått även  latte koppen är i ny grå färg.

Man ser färgen bättre i verkligheten.

Dessa söta hjärtformade fat har nu kommit till butiken, många kunder som har frågat efterdom.

Finns i två färger Kaki och Ljung, perfekt att förvara sin kopp och sin smörgås på fatet.

Detta lilla hjärtformade fat är så gulligt, man kan ha den som ljusfat eller den är perfekt att förvara sin använda te påse på.

Finns i två färger Kaki och Ljung kommer röd senare.

Man kan göra så här också och överraska sin käresta på sängen..

Gulligt va!

Ny färg på Latte koppen, den bruna det ser bättre ut i verkligheten.

Långa smala Latteskedar!

Snygga salladsbestick.

Snygga bokstäver för toadörren.
Denna är så söt att sätta på toalettdörren.



Precis när jag hade packat in alla kartonger från pallen så kommer nästa leverans och denna var från THG dom har jag väntat på, men jag såg sedan på följesedeln att det var en del som är också restnoterat och kommer senare.
Så jag har nästan fått ut allt i butiken lite saker kvar men det får jag ta på måndag när jag är åter i butiken, imorgon ska jag följa med mina grabbar på fotbollscup igen så min syster hjälper mig igen.

Nu finns dom stora salladskålarna i vitt igen från THG

Gullig lykta från THG


Har även fått in av det gröna porslinet från THG här är det den gröna salladsskålen

Jag hann inte packa upp allt av det gröna porslinet idag, så det gör jag på måndag men denna stora salladsskål står ute i butiken.

Just det lovade ju bilder på resterande av varorna som kom med leveransen från IB Laursen så här kommer det lite bilder.

Här är en del av den vita Mynta serien mycket som tyvärr är restnoterat.

Stor härlig sockerkaksform, eller varför inte pajformer i tre storlekar som är hjärtformade.

Krittavlan på fot bl.a..

Söta muffinsformar i porslin ugnsfasta och suffléskålar samt en stor skål i bakgrunden.


Som sagt det är mycket mycket mera från IB Laursen som ska komma undras när bara?
Men nu gott folk ska jag strax gå till sängs är lite trött i mössan nu så man orkar hejja på grabbarna i morgon när dom spelar sista MT Cupen.
Nu tar jag helg!
Ha en trevlig helg på er.

Tack och Godnatt!

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar