onsdag 19 september 2012

Torsdagen den 20/9 Stänger tidigare!

Hej på er!

Imorgon torsdag så kommer jag att stänga butiken  lite tidigare redan kl 17.15 på grund av att imorgon börjar mina grabbars längd skidträning och pappa Richard jobbar så jag följer med dom då.
För det är bra om dom kan vara med på första träningen för säsongen och den börjar 18.00 uppe i Hemus.

Men jag kommer att bli tvungen att stänga tidigare på Torsdagar två gånger i månaden om det inte löser sig med någon som kan skjutsa dit dom, det infaller på dom Torsdagar då min man jobbar.

Men jag kommer att meddela er i tid här på bloggen och även på Facebook sidan som jag har för Slott & Koja när jag stänger tidigare. Om jag minns rätt så är det även nästa Torsdag som jag stänger tidigare men jag lär mig aldrig min mans schema som han har på Falun Brandstation kunde det utantill när han jobbade på Kungsholmens Brandstation.

Jag hoppas att ni förstår och accepterar detta!
För jag vill inte att dom missar sina träningar, tycker att det är viktigt med det åt dom nu när fotbollsträningen är slut för i år.

Jag kommer att få in en spännande nyhet nästa vecka så håll ögon och öron öppna för mera information.

Ha nu en fin dag.
Kram 
Marie
   
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar