fredag 21 september 2012

Då säger Jag Trevlig Helg!

Hej på er!

Vilket underbart höstväder vi har ute i dag, så jag hoppas att ni verkligen har varit ute och njutit av det vackra vädret.

Jag väntade ju tre stycken leveranser denna vecka men tyvärr så kom bara en, ringde upp leverantörerna för att höra vart varorna var idag och dom svara med att tyvärr dom kommer att komma nästa vecka, morr säger jag.

Nå väl då får jag väl vänta tills då.

Jag har gjort en länk på högra sidan direkt till slott & kojas Facebook sida för jag kommer att ha en liten tävling nästa vecka så ni får hålla koll på det.

Nu tänker jag säga trevlig helg på er för jag tar strax helg imorgon så kommer inte jag vara här utan min syster jag kommer att åka tidigt i morgon bitti på fotbolls cup nere i Sundborn med mina gryn.

Men butiken håller öppet som vanligt i morgon mellan 11.00 - 15.00.



Nu börjar det bli dax att börja stänga butiken för idag.

Ha nu en riktigt trevlig helg på er så ses vi till veckan.

Kram
 Marie
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar