torsdag 27 september 2012

Erbjudande

Hejsvejs!
 
 
Här kommer min annons som kommer i Annonsbladet i morgon Fredag för er som inte får eller läser Annonsbladet.
 
 
 
 
Detta armband är så otroligt häftigt man kan designa det själv med knapparna, man kan byta efter vilka kläder man har och färg eller kanske vilket humör man är på.
Detta är väldigt nytt finns ca 25 återförsäljare i hela Sverige och jag är en av dom som har fått chansen att få sälja dessa otroligt coola och enkla armband,
Jag blev stormförtjust direkt när jag såg dom, så jag har redan gjort mig ett snyggt armband för att kunna ha på mig.
 
Så kom in och titta på dessa armband, dox har jag inte färgerna orange och turkost på armbanden.
 
Kom också ihåg att jag öppnar inte förrän kl 13 i morgon fredag.
 
Nu ska jag hoppa ner i soffan och titta på en film som jag har hyrt, behöver rensa hjärnan lite nu när jag har hållit på och flyttat på allt i butiken, är dox inte klar men fortsätter med det i morgon.
 
Ha en fin kväll nu.
 
Välkomna in i butiken i morgon ( fast efter 13.00)
 
Kram
 
Marie
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar