onsdag 5 september 2012

Liten Leverans idag!

Nya söta knoppar att pimpa sin byrå med. 59 :- st

Denna har många frågat efter tyvärr så fick jag bara 12 st, så först till kvarn. 99:- st

En liten krok  39:- st

Bra att ha en griffeltavla 99:-st

Denna är ett måste i hemmet! 349:-

Lägger upp några bilder på det jag har packat upp nu från Ib Laursen på em.
Har mera men det lägger jag upp i morgon när jag har plockat ut det i butiken och fotat det.

Det som jag inte har packat upp ännu är lite av mynta serien (det vita) har tyvärr inte fått allt ännu så jag hoppas resten kommer snart.
Sedan är det lite annat smått och gott, var bara en halvpall jag fick levererat nu på em, har mycket kvar som jag ej har fått då.

Men gott folk nu börjar det snart bli dax att stänga igen butiken så jag kan åka hem och mysa med mina busiga pojkar.
Och sedan kl 21.00 är jag bänkad framför tvn för att titta på Dallas.

Ha nu en fin kväll.
Kramar
Marie

P:S
Ni vet väl att ni kan beställa varor av mig så skickar jag det med DHL eller Schenker till er, köparen står för frakten, så bara ring mig till butiken så ordnar vi det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar