tisdag 18 september 2012

Calluna Ljung och Plättar i luften!

Har nu fått leverans på Calluna Ljung och fyllt upp butiken med nya söta Plättar i luften.

 Dom är lika fina och i väldans bra kvalitet dessa Plättar i luften och det är fortfarande bra pris på dom.
49 :- st så passa på och köp dom passar bra ihop med Zink krukor fin kombination.



Här är Calluna Ljungen och den höll precis samma bra kvalitet som alla andra blommor från Blomstergrossisten.
Dessa är det 49:- st för men dom är stora och fina.


Riktig höststämning blev det nu tyckte jag när jag fick lite ljung att dekorera med ute.
Det blir så fint med ljung när man har planterat det ihop med lite andra höst blommor.
 Titta vad stor och fin den är endast 49:- för den.
 Nu har jag bytt ut mina Höstglöd i ljuslyktorna och ersatt dom med ljung.
Här får dom vara tills det är dax att tända ljus i dom ännu är det för ljust ute.
Passar bra ihop med Zink kruka också.

Precis efter att jag hade fotat detta så blev det riktigt mörkt ute såg ut som kväll nästan, blev riktigt höst väder och det börja spöregna som bara den.
Men det verkar som det har slutat nu för det har ljusnat ute och jag ser inte en massa människor som springer under tack för att komma undan regnet.

Ha en fortsatt bra eftermiddag.
Välkomna in till mig på Slott & Koja

Kram
Marie

2 kommentarer: