måndag 3 september 2012

Välkommen härliga Höst.

Hej på er alla där ute!

Vilken härlig start på den nya veckan, strålande sol och varmt ute!
Samt att jag väntar på leverans från Ib Laursen denna vecka så det ska bli riktigt spännande att få plocka upp deras varor när det har anlänt.

Tänk att det är September redan och nu är hösten här och jag älskar hösten det är min favorit tid på året, tänk så mysigt att få krypa upp i soffan med en av dessa härliga koppar

med lite te och tända lite ljus och bara njuta av en spännande bok. Och dessa härliga Jumbo muggar har jag i alla dessa färger kvar i min butik, men fler är på ingång som levereras vecka 39.
 
Jag har fått påfyllning av Hostmedicinen och förkylningshonungen från Svenskt Mathantverk samt lite andra produkter från dom.
Så passa på att fyll upp medicinskåpet redan nu med Honungen och hostmedicinen innan förkylnings tiderna har satt igång på allvar.
Hostmedicinen och förkylningshonungen har fått byta namn, nu mera heter det kvacksalvar droppar och kvacksalvar Honung det är samma ingredienser men dom fick inte använda sig av dom namnen på produkterna.
På grund av att dom hade blivit bötfällda för att det hette medicin och det får man inte kalla en produkt om det inte är bevisat att det är det osv..

Om ni undrar varför inte jag har gjort klart layouten på bloggen så är det för att jag har inte haft tid att göra klart det. Men ska försöka ikväll när barnen har lagt sig om inte jag är allt för trött själv..

Nu ska jag jobba vidare uppdaterar så fort jag har fått lite leverans eller om jag har något annat på G.
Ha nu en bra dag och passa på att njuta av solen.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar