torsdag 20 september 2012

I dag kom det leverans!

God kväll i stugorna!

Har väntat hela vecka på leveranserna som ska komma, väntar som sagt på tre stycken så idag fick jag äntligen en leverans och den var från On Interiör, mycket Jul saker kom det så dom bilderna väntar jag med. Men lite smått och gott fick jag!

Så här kommer lite smakprov på det som har kommit.



Dom här fina Tavlorna finns åter i butiken, tidigare hade jag vita och jag sålde slut på dom.
Men nu finns dom åter hos mig!
Endast 129:-
Denna tavla med texten Recipe for Love såldes slut ganska snabbt sist dom fanns i butiken. Perfekt present att ge sin Älskling för endast 129:-

Om du har en god vän du tycker mycket om så är denna perfekt att ge bort i present för endast 129:-

Däremot är denna skylt helt ny hos mig, men jag tyckte budskapet var så vackert! Bara fin att ha hängandes hemma för endast 149:-

 Eller denna som också är helt ny hos mig, för håll med mig om att Borta bra, hemma bäst stämmer så väl. Endast 149:-

Denna magasinhållare med griffeltavla såldes slut sist jag hade den i butiken, så jag har fått 2 nya men en är redan bokad så det finns då bara en kvar i lager. Den kostar 849:- men är riktigt fin i verkligheten.
 
Vet inte om jag har missat något foto nu känns nästan som det, ser att fotona inte blev så himla bra nu när jag sitter här hemma och lägger ut dom här på bloggen.
 
Men Ni vet väl att ni som inte bor eller har möjlighet att besöka butiken i Mora så skickar jag gärna, Och då skickar jag det med Schenker, så bara kontakta mig i butiken telefon nr står i kanten på bloggen.
 
Nä mina vänner nu ropar sängen på mig hör jag!
 
 
Så jag säger tack och godnatt!
 
Vi ses i butiken i morgon.
 
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar