torsdag 27 september 2012

Öppnar senare!

Hej på er!

Imorgon fredag så kommer jag att öppna kl 13.00 på grund av att jag lite ärenden att uträtta på fm så att ni är hjärtligt välkomna efter 13.00.

Här håller jag på att flyttar runt och donar lite i butiken så det är lite ändrat nu, ni får se foton sedan när jag är helt klar, just nu tar jag en liten paus för jag blev så trött och kan inte tänka.

Jag har fortfarande inte fått någon mera leverans denna vecka, har bara fått en men jag har ju morgondagen kvar förstås.
Men man blir lite irriterad när inte varorna kommer när dom säger att det ska komma.

I morgon får ni hålla koll på annonsen i Annonsbladet ni som får den!

Och för er som inte har eller läser den så lägger jag ut annonskorrekturet ikväll.

Nä nu kära vänner ska jag plocka vidare, det som tar mest tid det är allt små plock som man flyttar runt osv.

Ha nu en fortsatt trevlig dag.


Kramar

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar