tisdag 18 september 2012

Höstväder

Hejsan på er!

Ursäkta att jag inte har gjort några inlägg på några dar, men jag har haft lite annat som har kommit i första hand.


Har inte kommit några leveranser förutom att jag fick en liten från Edblad förra veckan med nya fina ringar 3st olika ringmodeller samt några fina halsband. Har försökt fota ringarna och halsbanden men kameran zoomar inte in så det blir bra skärpa på fotot.

Jag väntar in 3 st rätt så stora leveranser denna vecka, bl.a. från On Interiör, Hallbergs lampskärmar och
Silk Flower så jag är laddad till tusan inför alla nya saker som kommer in.
Förutsatt att leverantörerna skickar som dom ska ibland så strular dom och levererar antingen för tidigt eller senare än vad det är sagt.

Jag lägger ut bilder eller skriver här på bloggen när jag har fått in leveranserna.

Ha nu en bra dag där ute i det gråa höstvädret.

Tjingeling
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar